جزئیاتی از موشک جدید یمنی‌ها در عملیات ضد صهیونیستی

یک منبع یمنی جزئیاتی از موشک جدیدی که در عملیات ضد صهیونیستی امروز یمنی‌ها مورد استفاده قرار گرفت، منتشر کرد.

به گزارش مشرق، یک منبع نظامی یمنی در گفت و گو با پایگاه خبری المیادین به ارائه اطلاعاتی از موشک جدید هدایت شونده «قدس ۵» که برای اولین بار از سوی نیروهای مسلح یمن در عملیات ضد صهیونیستی استفاده شده، پرداخته و گفت که این موشک یکی از موشک‌های دوربرد نسل قدس است.

وی تاکید کرد که برد این موشک بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر است و قدرت مانور و رادار گریزی بسیار زیادی دارد.

این منبع یمنی می‌افزاید که این موشک جزو موشک‌های پیشرفته زمین به زمین است که برای حمله به اهداف نظامی و حیاتی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد که یکی از ویژگی‌های موشک قدس ۵ سرعت بالا و قدرت تخریب فوق العاده آن و نفوذ به انواع سامانه‌های دفاع هوایی مستقر در منطقه است.

این منبع یمنی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی پیش از این نیز با موشک قدس ۳ غافلگیر شده بود، ابراز داشت که آنچه امروز مورد استفاده قرار گرفت، نسل پنجم این موشک‌ها است که وارد عرصه درگیری‌ها شده و اسرائیل باید منتظر غافلگیری‌های آینده باشد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز در اظهاراتی تاکید کرد که این نیروها مواضع نظامی در عمق اراضی اشغالی را با سه موشک هدایت شونده از نوع «قدس ۵» در هم کوبیدند.

وی در ادامه افزود: موشک‌های یمنی موفق شدند به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کنند و دشمن صهیونیستی به شدت نتایج این عملیات را سانسور می‌کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس